Program lojalnościowy, biznes czy oszczędzanie.

Program lojalnościowy to ważna sprawa nie tylko z punktu widzenia firm ale i klientów. Korzyści mają obie strony.

Jest bardzo popularną formą docierania do najbardziej atrakcyjnych z punktu widzenia firmy klientów. Możesz mieć dochód, oparty na korzyściach pochodzących z zakupów. Bez ograniczeń branżowych i o zasięgu światowym. Od Twojej decyzji zależeć będzie wielkość tego dochodu. Biznes czy oszczędzanie?  Daje to bardzo szerokie możliwości, bezpiecznego bezinwestycyjnego i ponadbranżowego biznesu  o zasięgu globalnym, opartego na zakupach.

Oto szczegóły oraz zasady jak działa program lojalnościowy.

Program lojalnościowy zdobywa klientów poprzez oferowanie pewnej dodatkowej korzyści, wynikającej z regularnego  korzystania z oferty firmy.

Dodatkowe korzyści oraz przywiązanie do oferty firmy są podstawą do stworzenia bezpiecznej, bezinwestycyjnej możliwości zarabiania. Poznaj temat i możliwości. Program lojalnościowy może być Twoim programem.

Powody dla których firmy decydują się wdrożyć program lojalnościowy:

  • duże nasycenie rynku, wiele firm posiada identyczne oferty,
  • silna konkurencja,
  • przywiązanie klienta do firmy,
  • pozyskanie nowych klientów.
  • zmęczenie konsumentów tradycyjną reklamą,

Korzyści, którymi firmy kuszą klientów mogą przybierać bardzo wiele form:

  • często jest to możliwość wymiany zebranych punktów na nagrody,
  • może to być rabat lub zniżka,
  • darmowy produkt,
  • zwrot gotówki na konto osobiste.

Budowanie długotrwałych relacji z klientem wymaga aby program lojalnościowy obejmował dłuższy okres czasu i powinien być starannie zaplanowany. Należy wnikliwie rozważyć możliwości, jakimi się dysponuje oraz określić realistyczne cele, które jesteśmy w stanie osiągnąć dzięki programowi.

Planując program lojalnościowy należy przede wszystkim wziąć pod uwagę:

  • cel jaki chcemy osiągnąć,
  • adresatów programu,
  • korzyści dla klientów wynikające z programu,
  • planowanie budżetu,
  • formę komunikowania się z adresatami programu,
  • wdrażanie,
  • analizowanie efektów programu.

Program lojalnościowy może służyć wielu celom, od podnoszenia średniej wielkości zamówienia, po osłabienie pozycji konkurencji. Wyznaczając sobie cele należy pamiętać aby były one zgodne z wizerunkiem i strategią firmy. Jednak najbardziej ogólne cele programów lojalnościowych pozostają zawsze takie same:

  • przywiązać emocjonalnie klienta programu,
  • zaoferować korzyści, które skłonią klienta do udziału w programie.

Właśnie te cechy jakie daje program lojalnościowy klientom i firmom stały się podstawą do możliwości zarabiania. To znaczy:

  • przywiązanie klienta do programu lojalnościowego,
  • zwrot gotówki na konto,
  • wdrażanie,
  • polecanie,
  • starannie zaplanowany, dłuższy okres czasu obejmujący działanie programu lojalnościowego,
  • komunikowanie się z uczestnikami programu.

Powstał bezpieczny i bezinwestycyjny biznes oparty na zakupach. Prostota oraz powszechność robienia zakupów spowodowała, że stał się on biznesem praktycznie dla każdego.

Polecanie tej formy zarabiania to kolejne korzyści dla polecającego. Jeden procent od wolumenu obrotu zakupów z osób poleconych dla osoby polecającej i nie tylko. Program ten to wdrażanie i polecanie karty cashback. Zbieranie korzyści zarówno jako klient jak i osoba polecająca. Im więcej poleceń i obrotów tym więcej korzyści. Razem możemy osiągnąć dużo więcej. program-lojalnosciowy-zbierania-korzyści

Program lojalnościowy karty cashback jego olbrzymia dynamika rozwoju, spowodowała powstanie ponadbranżowego  o globalnym zasięgu programu lojalnościowego Lyoness dla klientów oraz firm.  Powstał on w Austrii w 2003 roku. Posiada on już ponad 10-letnią historię. Stabilność i nieograniczone możliwości rozwoju  spowodowały rozprzestrzenienie się go na obszarze 46 krajów świata. Pozyskał już ponad 5 milionów uczestników i nadal się rozrasta. Chcesz wziąć udział już dziś w programie lojalnościowym Lyoness?

  • zbierać korzyści poprzez zakupy na własne konto bankowe (od 2 do 30%) ,
  • polecać go i otrzymywać korzyści za polecanie tzn. 1% od wolumenu obrotów z osób poleconych i nie tylko,
  • być jego budowniczym,
  • zająć się jego wdrażaniem wśród osób prywatnych oraz do małych i średnich firm.
  • info : twitter.com

KLASTER powiązań na KAŻDEJ PŁASZCZYŹNIE jest ważną sprawą i posiada olbrzymią siłę wsparcia, a oto one:

  • osoba prywatna & osoba prywatna
  • osoba prywatna & firma /Małe i Średnie Przedsiębiorstwo-MiŚP/
  • MiŚP & klient
  • MiŚP & MiŚP inaczej B2B
  • klient & osoba prywatna
  • klient & MiŚP.

Dlatego jestem Independent Lyconet Premium Marketer, Certified SME Advisor, budowniczym  i uczestnikiem tego programu lojalnościowego, robię zakupy z cashbackiem oraz zajmuję się polecaniem i wdrażaniem. Robienie własnych zakupów – to oszczędzanie, polecanie – to Biznes. Chcesz robić to samo?

Program lojalnościowy, biznes czy oszczędzanie?

*Wdrażaj razem ze mną*

  program lojalnościowy.

Możesz ROZPOCZĄĆ już DZIŚ.

Jesteś zdecydowany to skontaktuj się ze mną.

kliknij w obrazek

jadwigapolaska.pl/kontakt/

http://jadwigapolaska.pl/kontakt/

potrzebujesz więcej informacji, kliknij w obrazeklogo-blog++++https://www.facebook.com/jadwigapolaska.kluczem.do.sukcesuhttps://www.facebook.com/jadwigapolaska.kluczem.do.sukcesu

JadwigaPołaska kluczem do korzyści z kartą cashback Lyoness

http://jadwigapolaska.pl/wspolpraca-1/

 

Podoba Ci się ten wpis? Podziel się z innymi na Facebooku i na Google+:

9 komentarzy

  1. 02.10.2015

    Jak obecnie rozwija się program Lyoness? Miała być szeroko zakrojona kampania w mediach?

  2. 03.09.2015

    Cieszę się, że jesteś aktywną uczestniczką Lyoness podobnie jak. Na szczęście są na świecie osoby, które w Lyoness widzą coś więcej niż tylko kolejny program lojalnościowy. Widzą szanse na oszczędności, a także sposób na życie. Pozdrawiam z Wejherowa i sukcesów życzę.

    • 05.09.2015

      Dziękuję za pozdrowienia i życzenia. Myślę,że jestem w zgodzie z Twoja wypowiedzią „jakoby”, ponieważ program Lyoness jest dla mnie nie tylko oszczędzaniem przy zakupach ale również sposobem na życie. Pozdrawiam z Warszawy i również życzę sukcesów.

  3. 14.12.2014

    Zakupy i wiele korzyści tylko z jedną kartą CASHBACK Lyoness, na zawsze. Ponadbranżowo i o zasięgu globalnym. Warto mieć ją już dziś.

    • 05.09.2015

      Mam już kartę cashback Lyoness. Mam oszczędności przy zakupach oraz jest ona moim sposobem na życie.

  4. 22.10.2014

    Ja też zdecydowałam się być uczestnikiem programu lojalnościowego LYONESS.
    Odnoszę teraz korzyści przy każdym zakupie.
    Serdecznie pozdrawiam z Ciechocinka i zapraszam na moją stronę.

    • 05.09.2015

      Miło mi Mario,że posiadasz kartę cashback Lyoness. Z pewnością odwiedzę Ciebie w Ciechocinku. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do Warszawy.

    • 23.12.2015

      Mario zakupy u Ciebie, Partnera Handlowego Lyoness, były samą przyjemnością nie tylko dla mnie, ale i dla moich znajomych również. Wypoczynek w Ciechocinku to samo zdrowie. Relacje z wizyty znajdziesz na moich stronach i w mojej fotogalerii. Gorąco polecam.

Odpowiedz na komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *